والدین بخوانند| چطور به کودک‌مان بگوییم رئیس جمهور به شهادت رسیده است؟ ماماها نقش پررنگی در مسیر ترویج فرزندآوری و در تحقق موضوع جوانی و افزایش جمعیت دارند «جنبش جهانی تعهد به خانواده» ایده‌ای نو که توسط رئیس جمهور مطرح شد واکنش بانوان فعال فضای مجازی به شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش + عکس توجه ویژه رهبر انقلاب به حوزه خانواده در پیام به ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری عزیزجمهور ویدئو | تجمع بانوان مشهدی درفراق خادم الرضا (ع) و یاران شهیدش مادرانه‌های بانوان مشهدی در فراق شهادت خادم الرضا (ع) و یارانش + تصاویر خانم پرستار مشهدی از تجربه‌ شیرین مادر چهار فرزند بودن می‌گوید آخرین سخنان شهید آیت الله رئیسی درباره بانوان + فیلم و عکس خزعلی: آیت‌الله رئیسی بر تحکیم خانواده و پیگیری امور بانوان تاکید داشتند هشت چکاپ مهم برای بانوان فیلم «زنانی که با گرگها دویده‌اند» اکران می‌شود؟ خزعلی: به دنبال افزایش دورکاری برای مادران شاغل هستیم بازارچه محصولات بانوان کارآفرین در دهه کرامت به صورت کشوری برگزار شد تصاویری بی‌مانند از جلوه‌های هنر در حرم بو می‌کشم طراوت این چشمه‌سار را ندا شهسواری برای سومین بار المپیکی شد گپ‌وگفت با نویسنده‌ای که ۴ کتاب امام‌رضایی دارد | هیچ‌وقت به تکرار نرسیدم گوهرشاد خاتون گزارشی از حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در منازل خانواده شهدا | مهمانِ مامان
سرخط خبرها
جنگ خشونت علیه زنان در اسرائیل را افزایش داده است

جنگ خشونت علیه زنان در اسرائیل را افزایش داده است

  • کد خبر: ۲۲۰۰۹۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
براساس گزارش یک رسانه اسرائیلی از آغاز جنگ طوفان الاقصی میانگین قتل زنان در داخل اسرائیل ۸۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، واللا نیوز در گزارش خود اعلام کرد از زمان آغاز جنگ و آغاز تنش در مرز لبنان، ۱۸ زن در اسرائیل به قتل رسیده‌اند.

براساس گزارش فراگیری که مرکز لابی زنان و مرکز توانمندسازی شهروندی تهیه و منتشر کرده‌اند، احساس امنیت در بین زنان به خصوص پس از توزیع سلاح در بین مردم به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

براساس این گزارش از ۷ اکتبر تا به امروز ۱۸ زن به دلیل خشونت‌های خانوادگی به قتل رسیده‌اند که ۸۰ درصد افزایش را در جرایم علیه زنان در اسرائیل نشان می‌دهد.

گزارش منتشر شده نشان می‌دهد که چالش‌ها و تبعیض‌هایی که زنان به دلیل جنگ با آن روبرو شده‌اند بسیار افزایش یافته است.

این گزارش که به وزارتخانه‌ها و کمیته‌های مربوطه کنست ارسال شده است، عدم حضور زنان در مراکز تصمیم گیری، مشکلات و شکاف‌هایی که در بخش شغلی برای زنان ایجاد شده است، خشونت‌های خانواده و شیوه رفتار با مشکلات شوک وارد شده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

با این وجود این گزارش تاکید می‌کند که مسئولین اسرائیلی هیچ اقدام واقعی در زمینه رفع این مشکل و افزایش احساس امنیت به زنان در اسرائیل انجام نداده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.